heller..

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Mon Sep 05, 2011 12:35 am

well i'll definitely start to spread the word but i'll keep it local lol
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by O.G. Fresh on Mon Sep 05, 2011 12:37 am

sweet sounds good
avatar
O.G. Fresh
2nd Gear

Posts : 92
Join date : 2011-08-25
Age : 27
Location : Chatt

Back to top Go down

Re: heller..

Post by ChattZX on Mon Sep 05, 2011 5:01 pm

Whats up Brennan!
avatar
ChattZX
3rd Gear

Posts : 105
Join date : 2011-08-26

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Mon Sep 05, 2011 7:22 pm

Hey bud. Is this kyle?
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by Rblevins on Mon Sep 05, 2011 7:54 pm

Damn this kids good haha
avatar
Rblevins
Admin

Posts : 424
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga,Tn

http://fresharoundtown.forumotion.com

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Mon Sep 05, 2011 8:50 pm

haha how you been man? i kinda knew from the username lol.
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by ChattZX on Tue Sep 06, 2011 11:23 pm

Rblevins wrote:Damn this kids good haha

Haha yezzir he is!
avatar
ChattZX
3rd Gear

Posts : 105
Join date : 2011-08-26

Back to top Go down

Re: heller..

Post by ChattZX on Tue Sep 06, 2011 11:24 pm

Good bro, good to see you finally joined up. I'm loving the car man, such a clean body for the age as well!
avatar
ChattZX
3rd Gear

Posts : 105
Join date : 2011-08-26

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Tue Sep 06, 2011 11:27 pm

haha thanks. i love my car. i'm ready to get this car show thing ryans going planned going. i told trey im going to try and come to bww sometime.
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by ChattZX on Tue Sep 06, 2011 11:43 pm

For sure man, we are always there till at least 9 or so.
avatar
ChattZX
3rd Gear

Posts : 105
Join date : 2011-08-26

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Tue Sep 06, 2011 11:45 pm

he said on thursdays. i work though so i'll have to see if i can get off sometime
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by ChattZX on Tue Sep 06, 2011 11:46 pm

Sounds good man, you should chill with us on other days as well.
avatar
ChattZX
3rd Gear

Posts : 105
Join date : 2011-08-26

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Tue Sep 06, 2011 11:53 pm

that'd be awesome. ya'll need to teach me about these foreign cars and their high compression motors lol. i just got a job at oreillys and i gotta learn everything i can. i know nothing about foreign cars lol
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by ChattZX on Wed Sep 07, 2011 12:04 am

Haha as we know nothing about American cars and I will for sure come to O'reillys!
avatar
ChattZX
3rd Gear

Posts : 105
Join date : 2011-08-26

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Wed Sep 07, 2011 12:08 am

haha well this will work out great bc thats all i know lol. and thanks. that would help bc we make commission.
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by manilikecars on Wed Sep 07, 2011 1:25 am

What do you want to know about either lol
avatar
manilikecars
5th Gear

Posts : 231
Join date : 2011-08-26
Age : 35
Location : chattanooga

Back to top Go down

Re: heller..

Post by Dave on Wed Sep 07, 2011 8:39 am

yeah that would be cool, teach us about the american cars and we will teach you about ours. I unfortunately am not familiar with domestic cars either, but always willing to learn. We can also move our time up at BWW if it could help with everyone's schedule. Just let us know, were always willing to flex a bit if it means more people can come along!
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: heller..

Post by bmorrow on Wed Sep 07, 2011 9:48 am

Everything lol
avatar
bmorrow
2nd Gear

Posts : 71
Join date : 2011-09-02
Age : 27
Location : ringgold

http://www.facebook.com/brennanmorrow8

Back to top Go down

Re: heller..

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum