~That Skinny White Boy Swag~

View previous topic View next topic Go down

~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Fri Aug 26, 2011 2:26 am

What up guys, Im Brent i drive a G35, just got the little guy so i have not gotten to do a whole terrible amount to it yet but I'm working on it. So far I've only gotten to the visual side of things and a little under the hood with an Ingen intake and some exhaust work. Cant wait to do more Very Happy.

[/url][/img]
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Rblevins on Fri Aug 26, 2011 2:39 am

Batmobile status.
avatar
Rblevins
Admin

Posts : 424
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga,Tn

http://fresharoundtown.forumotion.com

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Fuel on Fri Aug 26, 2011 2:42 am

*like*
avatar
Fuel
3rd Gear

Posts : 124
Join date : 2011-08-26
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Nismo_34 on Sat Aug 27, 2011 1:07 pm

Very nice!!

Nismo_34
2nd Gear

Posts : 75
Join date : 2011-08-25

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by function>form on Sun Aug 28, 2011 2:57 am

mmmmhhmmmmmmmmm cyclops Shocked Cool
avatar
function>form
1st Gear

Posts : 35
Join date : 2011-08-25
Age : 28
Location : Chattanooga/Birmingham

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Dave on Sun Aug 28, 2011 11:57 am

Excellent post sir and of course you know I love the whip. Mean exhaust note on it. I can post some of the ATL hwy videos with you and the 300zx from Z1 if you want bro.
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Sun Aug 28, 2011 1:06 pm

oh yeah man i still haunt even seen those yet lol that 300 was so sick
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Dave on Sun Aug 28, 2011 2:13 pm

yeah it looked cleeeeaaan. Pretty fast too eh? lol
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Sun Aug 28, 2011 4:53 pm

yeah just a wee bit fast
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by ChattG35 on Sun Aug 28, 2011 11:38 pm

did i read video?? why isnt this up yet? lol nowwww
avatar
ChattG35
1st Gear

Posts : 33
Join date : 2011-08-26
Age : 29
Location : Chattanooga TN

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Rblevins on Sun Aug 28, 2011 11:55 pm

Dave post it in the kills sec. Lol
avatar
Rblevins
Admin

Posts : 424
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga,Tn

http://fresharoundtown.forumotion.com

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Dave on Mon Aug 29, 2011 12:02 am

Ok ok lol give me a bit
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Dave on Mon Aug 29, 2011 1:06 am

Posted
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Mon Aug 29, 2011 2:50 am

yessss love it i wish you had my iPhone or Flip cause we were playing tag for a good bit
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Dave on Mon Aug 29, 2011 10:53 am

yeah I know I wish I had got it from you. Could have passed it to me on the hwy lol. I have two other vids, not as good but I can post them too if wanted.
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Mon Aug 29, 2011 12:29 pm

mind as well, i havnt seen any of them man. I wish i had taken some with mine but i was to busy driving fast
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Mazda Daddy on Fri Sep 09, 2011 7:12 pm

I've seen this G once or twice on Gunbarrel. Look' good, man.

Those wheels stock fitment?
avatar
Mazda Daddy
2nd Gear

Posts : 92
Join date : 2011-08-30
Location : Dalton, GA

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Rblevins on Fri Sep 09, 2011 9:12 pm

I think he's running spacers


And your avatar is hilarious lol
avatar
Rblevins
Admin

Posts : 424
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga,Tn

http://fresharoundtown.forumotion.com

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Fri Sep 09, 2011 10:41 pm

Thanks man! Yeah I work at the mall. There stock but I've got 20mm up front and 25mm on the back.
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Mazda Daddy on Sat Sep 10, 2011 11:39 pm

Brents G'd up wrote:Thanks man! Yeah I work at the mall. There stock but I've got 20mm up front and 25mm on the back.

There ya go. I'd like to see some monster lips on that thing; be so dirty.

and thanks Ryan. Mustached Soulja Boy FTW. lol
avatar
Mazda Daddy
2nd Gear

Posts : 92
Join date : 2011-08-30
Location : Dalton, GA

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Brents G'd up on Sun Sep 11, 2011 12:45 am

Dude I would love too. Ive been looking around. Some axis angles would be to legit. I want to have a mad stance, I'm working on it tho!
avatar
Brents G'd up
1st Gear

Posts : 41
Join date : 2011-08-26
Age : 27
Location : Chattown

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Dave on Sun Sep 11, 2011 9:05 am

^^^Agreed also looking at some Axis rims. Would look sick on your ride brent. Gotta lower mine too...so much to do smh haha
avatar
Dave
Admin

Posts : 146
Join date : 2011-08-25
Location : Chattanooga

Back to top Go down

Re: ~That Skinny White Boy Swag~

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum